Jysk Akkumulator Service har opnået en markant større omsætning fra Google end året før
Ved at kombinere SEO og Google Ads, har Peder Wiberg og Jysk Akkumulator Service opnået bemærkelsesværdige resultater i samarbejde med JFM
Behov
Jysk Akkumulator Service ønskede at forbedre deres tilstedeværelse online og øge salget via SEO og Google Ads. Med en stærk position i markedet for batterier, var deres primære mål at nå bredere ud og opnå en bedre afkastningsgrad (ROAS) på deres digitale tilstedeværelse.
Løsning
JFMs specialister tog fat i optimeringen af SEO og Google Ads-kampagnerne og implementerede en datadrevet strategi. Fokus blev lagt på at skalere budgettet på en måde, der maksimalt udnyttede klikprisen ved Google Ads, optimere SEO på hjemmesiden og dermed sikrede en højere ROI.
En effektiv strategi, giver mærkbare resultater
Direktøren Peder Wiberg og hans medarbejderstab har tilsammen mere end 90 års erfaring inden batterier til både private og erhvervskunder – hvad end det er batterier til skibe, biler, traktorer, scootere, nødstrøm eller sågar gaffeltrucks, så har Jysk Akkumulator Service ekspertisen til at dække det behov.
Jysk Akkumulator Service har i mange år specialiseret sig, men med en stigende konkurrence i markedet havde virksomheden behov for at forbedre sin synlighed online. De valgte derfor at samarbejde med JFM om deres SEO- og Google Ads-strategi, hvilket har givet bemærkelsesværdige resultater.
Eksplosive stigninger år til dato
Jysk Akkumulator Service har opnået nedenstående resultater i samarbejdet med JFM efter blot 6 mdr. målt op mod samme periode sidste år:
- Omsætningen via SEO er vækstet 37,1%
- ROAS (Return-On-Ad-Spend) på Google Ads er vækstet 148,6%
- Omsætning via Google Ads er vækstet 158%
- Konverteringsraten på Google Ads er vækstet 123%
Jysk Akkumulator Service og Peder fortsætter med det gode samarbejde med JFM, så virksomheden kan opnå flere gode resultater, samt stå endnu stærkere i konkurrencen om kunderne.