Digital Paid

Digital paid dækker over al form for betalt annoncering, hvor man kan købe placeringer på tværs af platforme, hjemmesider og sociale medier. En af de store fordele ved digital paid er at den er data-baseret, hvilket giver dig, de bedste muligheder for at segmentere på målgrupper, indsamle performance data og optimere.  

JFM Business har med vores store rækkevidde data på 80% af danskerne, hvilket betyder at vi kender dem bedre end de fleste. Den data bruger vi blandt andet i vores digital paid advertising til at målrette annonceringen endnu skarpere, så du når ud til netop den målgruppe. 

Vi sikrer også, at du som annoncør får en skarp opfølgning på din kampagne performance, både imens kampagnen kører og efter endt kampagne. Har du brug for hjælp til din medieplan? Så kan du få skræddersyet og uforpligtende rådgivning her.

Bliv kontaktet

Vi sidder klar til at hjælpe.

Ring eller skriv til os, hvis vi skal tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan anvende data i jeres markedsføring. Vi sidder klar ved telefonerne mandag-torsdag fra 8.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30.

mio.
danskere når vi ud til om ugen, på tværs af vores medier
mio.
betale visninger på JFM-sites
+
aktive kampagner på digitale platforme

Hvad er digital paid?

I modsætning til bred traditionel annoncering, giver digital paid dig nøjagtige værktøjer for at nå ud til dem, der er mest interesserede i det, du tilbyder. Ved brug af data-drevne indsigter, demografisk targeting, og adfærdsanalyse, kan du skræddersy dine kampagner til at nå ud til lige præcis de kunder, der mest sandsynligt vil konvertere.

Hos JFM Business har vi digitale specialister, og data på 80% af danskerne, hvilket betyder, at vi kan målrette dine digitale annoncer ret præcist. 

Data er kernen i enhver succesfuld digital paid kampagne. Real-time data giver dig mulighed for at spore, analysere, og tilpasse dine reklamer øjeblikkeligt – og sikre, at hver en krone, du investerer, bringer dig tættere på dine forretningsmål.  

Er du klar til at tage din online tilstedeværelse og forretningsvækst til det næste niveau? Dyk ned i verdenen af digital paid advertising og lad os hjælpe dig med at navigere på vejen til digital succes. Lad os begynde rejsen sammen – kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.  

Billedet viser festivalstemning på Jelling Musikfestival

”Vi blev taget i hånden gennem hele processen – lige fra de indledende samtaler om Adsolute-produktet til de konkluderende rapporter af kampagnernes effekt. Vi er meget tilfredse – både med processen og effekten”

Billedet viser Jeppe Wojcik fra Jelling Musikfestival Jeppe Wojcik Booker & Kommunikationsansvarlig, Jelling Musikfestival

Ofte stillede spørgsmål

Virker Google Ads?

Google Ads kan være meget effektivt, men succes afhænger af mange variabler, inklusiv strategi, kampagneopsætning, konkurrencelandskab, produktets relevans og målgruppens adfærd. Det er altsammen noget vi kan hjælpe med, så du får mest ud af dine annoncer hos Google.

Får jeg en rapport på min digitale kampagne?

Ja. Når vi anvender Display eller Adsolute, får du løbende rapporter om dine annoncers performance, så du er opdateret omkring din markedsføring.

Hvad er CPM prisen?

CPM står for “Cost Per Mille” og refererer til omkostningen for 1000 visninger af en annonce. Med andre ord, CPM er prisen, som en annoncør betaler for at deres annonce bliver vist 1000 gange på en hjemmeside eller platform.

Denne prisstruktur bruges ofte indenfor displayreklamer og online videoannoncering, men findes også i andre former for digital reklame

Hvor hurtigt kan vi starte op?

Der er ikke et entydigt svar, da det afhænger af flere komponenter. Lad os tage en uforpligtende snak om dine ønsker og behov til den digitale markedsføring, så skræddersyer vores specialister den bedst mulige markedsføringsplan til dig.

Kontakt os i formularen herunder.

Du tager det første skridt. 
Så tager vi resten.

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt – og altid indenfor 48 timer på hverdage. Vi har et helt hold af lokale specialister, der er klar til at hjælpe dig. Så er der noget bestemt du gerne vil snakke med os om, så skriv det i “beskedfeltet”. Så sikrer vi at du får fat på den helt rigtige til dit behov.

Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.​

Tak for din henvendelse

Mange tak – vi har modtaget din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

Du hører fra os inden 48 timer på hverdage.

Er det en hastesag, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 66 12 12 12.

Display

Display annoncering – eller digital bannerannoncering – giver dig mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed på tværs af 150 af Danmarks største nyheds- og nichesites.
Den troværdighed brugerne har til Danmarks største nyheds- og nichesites smitter af på dine bannere – og dermed din forretning og dine budskaber.

Adsolute

Adsolute er vores innovative annoncerings-platform, der samler dine display- og sociale medier-annoncering ét sted. Den spreder dit budskab på tværs af platforme – herunder Danmarks største nyheds- og nichesites samt sociale medier som Facebook og Instagram. Fordelene ved Adsolute er væsentlig! Du får mulighed for at maksimere dine annoncers rækkevidde. Du når ud til endnu flere potentielle kunder, fordi Adsolute håndterer og deler dine annoncer på tværs af platforme. Med segmentering når du ud til din ønskede målgruppe og opnår den mest kvalificerede trafik til dit site. Platformen sørger selv for løbende at optimere dine kampagner, så du får mest muligt for dit kampagnebudget.

Google Ads

Google Ads giver dig som forretningsdrivende mulighed for at koncentrere din markedsføring effektivt om relevante søgeord, som omhandler din forretning. Igennem Google er det nemlig muligt at købe sig til potentielle kunder igennem deres annonceadministrator – nemlig Google Ads.

Med Google Ads byder du på specifikke søgeord, som giver mening for din forretning at være til stede på. Hvis dit bud matcher efterspørgslen på de specifikke ord, vil Google fremvise din annonce, og du er derfor sikret, at potentielle kunder kigger på netop din annonce. Konverteringsraten ved Google Ads er i gennemsnit højere (sammenlignet med andre annoncekanaler), da dem, der søger efter de specifikke søgeord, allerede er potentielle kunder. Søger man f.eks. ”frisør i Odense”, er man nok på udkig efter en frisør i Odense – netop derfor, er Google Ads interessant som annonceredskab.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.