Billedet viser "native"

Bliv klogere på mulighederne med native

Se vore native eksempler, der er artikler skrevet for andre virksomheder her på siden.

Native artikler minder om redaktionelt indhold som eksempelvis nyhedshistorier og andre artikler i avisen eller på nyhedssitet. Dog er native artikler sponseret indhold, hvor en virksomhed kan få lov at få fortælle deres gode historie. Native artikler er tydeligt markeret som annoncør betalt indhold.

Ønsker du også at få fortalt din gode historie igennem en native artikel, så står vores kommercielle journalister i JFM klar til at skræddersy din artikel i samarbejde med dig. Brug kontakt os feltet længere nede på siden, ellers så tag et kig på vores native eksempler her på siden, så du kan blive sikker i din sag.

Hvad er native?

Native artikler er designet til at styrke kendskabet til din virksomhed. Lad læserne få et dybere kendskab og indtryk af din virksomhed gennem et portræt eller en oplysende brandhistorie, der kan bygge bro mellem læserne og din virksomhed.

Native minder i udtryk om redaktionelle artikler og kan leveres på print og online – tydeligt deklareret som “annoncørbetalt indhold”. Indholdet skrives af kommercielle journalister, der i sparring med dig, udarbejder teksten og opsætning på din artikel.

3 grunde til at vælge native

  • Native artikler minder om andre artikler i avisen, og giver derfor højere engagement og troværdighed end traditionelle annoncer.
  • Indholdet skrives af vores kommercielle journalister, der i samarbejde med dig skræddersyer en god historie.
  • Med en artikel i avisen eller på nyhedssitet har du rig mulighed for at folde den gode historie om din virksomhed ud.
Bestil tilbud
Side 1 af 2
Hvad er du interesseret i?*
 
Tilbage
Videre

Læs vores cookie- og privatlivspolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os.

Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.

Se formater og priser

Se artikler der er skrevet for andre

Læs native eksempler artiklerne nedenfor, der er skrevet til andre virksomheder. Så har du en ide til, hvordan vi kan skræddersy en artikel, der fortæller din virksomheds gode historie.

Vil du se vores tillæg “Rundt om Svendborg”, der er fuld af native artikler? Så klik dig ind her!
Ellers kan du trykke dig rundt blandt vores native eksempler nedenfor og læse artiklerne. Trykker du på en så åbnes en ny side, hvor du kan læse artiklen i e-avisen.

Produktoverblik

Native i print avisen

Native minder i udtryk om redaktionelle artikler og kan leveres på print og online – tydeligt deklareret som
“annoncørbetalt indhold”. Indholdet skrives af journalister, der efter sparring med kunden, udarbejder teksten.
Native er, kort sagt, betalt indhold, der passer naturligt ind i det medie, det udkommer i, hvilket har markant
større effekt end traditionelle annoncer.

Kan eksponeres i følgende print-produkter:

  • Dagblade
  • Ugeaviser
  • Tematillæg
  • Erhvervsaviser
Om Native digital

Med Native Advertising hos JFM får du mulighed for, at målrette din virksomheds budskab til en engageret målgruppe. Det sker igennem vores nyhedssites, hvor Native Advertising er en integreret del, som betyder, at det essentielt er en artikel som er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på at udbrede den gode historie for dig og din virksomhed.

Kan eksponeres i følgende digitale-produkter:

  • Dagbladesites
  • Erhvervssites
Standardpakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen

Du leverer:

  • Billeder til annoncen

Pris fra 5.500 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Fotopakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen
  • JFM sender professionel fotograf ud til dig for at tage billeder til artiklen

Pris fra 7.000 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Om Native

Hvordan virker det?

Vores kommercielle journalist udarbejder sammen med dig den gode historie om din virksomhed eller produkt. Du får selvfølgelig mulighed for at læse korrektur og komme med endelig godkendelse, inden din artikel går i trykken. Med en godt skrevet artikel af en professionel journalist sikrer vi, at indholdet er interessant for læseren, og samtidig en god annonce og historie om din virksomhed.

Hvorfor bruge native annoncering?

Med native får du virkelig mulighed for at fortælle den gode historie om din virksomhed, med plads til at beskrive det, der gør din virksomhed unik. Der er stor konkurrence om kundernes opmærksomhed, og natives helt store fordel er, at den er god til at fastholde læserens opmærksomhed og engagere dem i dit indhold.

Hvad får du ud af native annoncering?

Du kan bruge en native til at opbygge kendskab til din virksomhed, eller til indsamling af leads. I forbindelse med native er det vigtigt, du finder et nyhedsmedie, der når ud til din målgruppe. Det kan være i nichemedier eller tillæg, hvis du har en målgruppe med en bestemt interesse. Det kan også være en lokalavis, hvis din målgruppe er i et bestemt geografisk område.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er native?

Native artikler er artikler, der minder om og er skrevet som “normale” redaktive artikler, der findes i aviser og på nyhedssites. Native artikler er sponsorerede historier fra virksomheder, der derfor minder og ligner normale artikler i deres udformning, og hvordan de er skrevet. Dog er native artikler tydeligt markeret som “annoncør betalt” indhold.

Hvor kan min native artikel blive læst?

Din native artikel kan blive publiceret i en eller flere af JFM’s nyhedsmedier alt efter hvad dit behov, og hvor din målgruppe er.

Altså kan din artikel blive vist og læst i en af vores lokale ugeaviser, dagblade og/eller på JFM’s nyhedssites. I vores erhvervsmedie kan du nå ud til det lokale og regionale erhvervsliv, ligesom vi i JFM har flere niche, tema medier og websites.

Hvordan kan ser det ud?

Her er et helt konkret eksempel på to native artikler.

Et udsnit af Nordisk Filmbiografer i Odenses Native-artikel

Hvad er styrkerne ved native?

Højere troværdighed; Native Advertising opfattes som mere troværdigt end andre annonceringsformer, da de skræddersyede artikler til målgruppen optræder som en integreret del af  vores nyhedssites og aviser.

Relevans; Native Advertising er designet til at passe ind i et givent nyhedssites stil og indhold, som derfor bliver en mere skræddersyet løsning til din målgruppe, og dermed mere sandsynligt at læseren vil forholde sig til dit brand.

Øget engagement; Med Native Advertising er annoncerne typisk mere relevante og mindre invaderende for læserne, hvilket kan øge engagementet og brand awareness ift. din virksomhed.

 “Native-artiklen i JFMs erhvervsaviser gav os mulighed for at henvende os direkte til erhvervslivet, og det var en gevinst for vores markedsføringsstrategi

En billeder af Natascha fra Nordisk film, som er klippet ud i en cirkulær ramme. Natascha Amalie Andersen Event Manager, Nordisk Film Biografer

Du tager det første skridt. Så tager vi resten.

Ring til os, og få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for din virksomhed. Du kan også sende os en mail. Bare, hvad der er nemmest for dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan enten kontakte os på vores hovedlinje – eller tage direkte fat i en af vores specialister, hvis din forespørgsel allerede nu er mere konkret.

Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.​

+45 66 12 12 12business@jfm.dk

Læs vores cookie- og privatlivspolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os.

Tak for din henvendelse

Mange tak – vi har modtaget din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

Du hører fra os inden 48 timer på hverdage.

Er det en hastesag, er du velkommen til at kontakte os på telefon 66 12 12 12.

Helt kort

Med Native Advertising hos JFM får du mulighed for, at målrette din virksomheds budskab til en engageret målgruppe. Det sker igennem vores nyhedssites, hvor native advertising er en integreret del, som betyder, at det essentielt er en artikel som er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på at udbrede den gode historie for dig og din virksomhed.

Læseren øger sig engagement

Med native får du mulighed for at placere din artikel iblandt vores redaktionelle artikler. Dvs. at din native  artikel bliver publiceret iblandt topprofessionelle artikler, hvilket naturligt vil smitte af på din artikel, og dermed øge troværdigheden overfor dig og din virksomhed. Det afføder en større effekt hos læseren, og dermed et øget engagement.

Native er derfor en oplagt mulighed for at øge sin brand awareness overfor potentielle kunder i både dit nær- og fjernmiljø. Der er rig mulighed for at segmentere på tværs af geografiske områder, for at opnå den størst mulige effekt.

 

Få præsenteret dit budskab i professionelle rammer

Med native har vi en standardpakke, som inkluderer selve produktionen af din native artikel. Produktionen indeholder et telefoninterview med dig og journalisten, hvori journalisteren rådgiver dig om vinklen og “den gode historie”. Dernæst modtager du et skriftligt oplæg til godkendelse, hvortil du leverer grafisk materiale til annoncen. Formatet må indeholde op til 4 siders tekst og billeder.

Du har derudover mulighed for at tilføje fotopakken, som indeholder alt fra standardpakken, men derudover får du besøg af en professionel fotograf, som tager sig af den visuelle del af din native artikel. Du får med denne opgradering en topprofessionel artikel.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.