Fold din historie ud med native

Native Advertising, annoncørbetalt indhold, advertorial – kært barn har mange navne. Uanset, hvad man kalder det, er der en god grund til at snakke om netop native advertising.

Det er én af de annonceringsformer, der er bedst til at folde historien om din virksomhed eller produkt ud – og sikre engagement og forståelse hos læseren. Og netop det kan være svært i et mediebillede, hvor alle konkurrerer om opmærksomhed.

Hvad er native?

Native er designet til at styrke kendskabet til din virksomhed. Gennem en oplysende brandhistorie, eller et portræt, får læserne et dybere kendskab til din virksomhed og dermed en bedre forudsætning, for at huske din virksomhed.

Native minder i udtryk om redaktionelle artikler og kan leveres på print og online – tydeligt deklareret som “annoncørbetalt indhold”. Indholdet skrives af journalister, der efter sparring med kunden, udarbejder teksten.

Native er, kort sagt, betalt indhold, der passer naturligt ind i det medie, det udkommer i, hvilket har markant større effekt end traditionelle annoncer. Det har dokumenteret stor effekt at blive omtalt af et anerkendt mediehus som vores, hvor du kan komme bredt ud til vores mange læsere.

3 grunde til at vælge Native

  • Native artikler minder om andre artikler i avisen, og giver derfor højere engagement og troværdighed end traditionelle annoncer.
  • Indholdet skrives af vores kommercielle journalister, der i samarbejde med dig skræddersyer en god historie.
  • Med en artikel i avisen eller på nyhedssitet har du rig mulighed for at folde den gode historie om din virksomhed ud.
Bestil tilbud
Side 1 af 2
Hvad er du interesseret i?*
 
Tilbage
Videre

Læs vores cookie- og privatlivspolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os.

Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.

Se formater og priser

Produktoverblik

Native
Om Native print
Native i print avisen

Native minder i udtryk om redaktionelle artikler og kan leveres på print og online – tydeligt deklareret som
“annoncørbetalt indhold”. Indholdet skrives af journalister, der efter sparring med kunden, udarbejder teksten.
Native er, kort sagt, betalt indhold, der passer naturligt ind i det medie, det udkommer i, hvilket har markant
større effekt end traditionelle annoncer.

Kan eksponeres i følgende print-produkter:

  • Dagblade
  • Ugeaviser
  • Tematillæg
  • Erhvervsaviser
Om Native digital
Om Native digital

Med Native Advertising hos JFM får du mulighed for, at målrette din virksomheds budskab til en engageret målgruppe. Det sker igennem vores nyhedssites, hvor Native Advertising er en integreret del, som betyder, at det essentielt er en artikel som er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på at udbrede den gode historie for dig og din virksomhed.

Kan eksponeres i følgende digitale-produkter:

  • Dagbladesites
  • Erhvervssites
Priser
Standardpakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen

Du leverer:

  • Billeder til annoncen

Pris fra 5.500 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Fotopakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen
  • JFM sender professionel fotograf ud til dig for at tage billeder til artiklen

Pris fra 7.000 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Native i print avisen

Native minder i udtryk om redaktionelle artikler og kan leveres på print og online – tydeligt deklareret som
“annoncørbetalt indhold”. Indholdet skrives af journalister, der efter sparring med kunden, udarbejder teksten.
Native er, kort sagt, betalt indhold, der passer naturligt ind i det medie, det udkommer i, hvilket har markant
større effekt end traditionelle annoncer.

Kan eksponeres i følgende print-produkter:

  • Dagblade
  • Ugeaviser
  • Tematillæg
  • Erhvervsaviser
Om Native digital

Med Native Advertising hos JFM får du mulighed for, at målrette din virksomheds budskab til en engageret målgruppe. Det sker igennem vores nyhedssites, hvor Native Advertising er en integreret del, som betyder, at det essentielt er en artikel som er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på at udbrede den gode historie for dig og din virksomhed.

Kan eksponeres i følgende digitale-produkter:

  • Dagbladesites
  • Erhvervssites
Standardpakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen

Du leverer:

  • Billeder til annoncen

Pris fra 5.500 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Fotopakken

Indeholder:

  • Du kontaktes telefonisk af en journalist
  • Rådgivning om journalistisk vinkel på din gode historie
  • Tekst skrives af journalisten
  • Grafisk layout og oplæg til din godkendelse på artiklen
  • JFM sender professionel fotograf ud til dig for at tage billeder til artiklen

Pris fra 7.000 ekskl. moms

* Priser er uden indrykning

Om Native

Hvordan virker det?

Vores kommercielle journalist udarbejder sammen med dig den gode historie om din virksomhed eller produkt. Du får selvfølgelig mulighed for at læse korrektur og komme med endelig godkendelse, inden din artikel går i trykken. Med en godt skrevet artikel af en professionel journalist sikrer vi, at indholdet er interessant for læseren, og samtidig en god annonce og historie om din virksomhed.

Hvorfor bruge native annoncering?

Med native får du virkelig mulighed for at fortælle den gode historie om din virksomhed, med plads til at beskrive det, der gør din virksomhed unik. Der er stor konkurrence om kundernes opmærksomhed, og natives helt store fordel er, at den er god til at fastholde læserens opmærksomhed og engagere dem i dit indhold.

Hvad får du ud af native annoncering?

Du kan bruge en native til at opbygge kendskab til din virksomhed, eller til indsamling af leads. I forbindelse med native er det vigtigt, du finder et nyhedsmedie, der når ud til din målgruppe. Det kan være i nichemedier eller tillæg, hvis du har en målgruppe med en bestemt interesse. Det kan også være en lokalavis, hvis din målgruppe er i et bestemt geografisk område.

Billedet viser Nordisk Film Biografers sal

 “Native-artiklen i JFMs erhvervsaviser gav os mulighed for at henvende os direkte til erhvervslivet, og det var en gevinst for vores markedsføringsstrategi

En billeder af Natascha fra Nordisk film, som er klippet ud i en cirkulær ramme. Natascha Amalie Andersen Event Manager, Nordisk Film Biografer

Nordisk Film Biografers native artikel:

Klik for at se artiklen i fuld størrelse.

Et udsnit af Nordisk Filmbiografer i Odenses Native-artikel

Lad os snakkes ved

Vil du høre mere om, hvordan du vækster din forretning med native advertising? Vores specialister tager dig i hånden hele vejen, og giver dig skræddersyet rådgivning til, hvordan du bedst løfter din forretning med native.

Vores specialister har et dybdegående kendskab til lokalområdet og erfaring med at løfte mange brancher.

Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.​

+45 66 12 12 12business@jfm.dk

Læs vores cookie- og privatlivspolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os.

Tak for din henvendelse

Mange tak – vi har modtaget din henvendelse og vender retur hurtigst muligt.

Du hører fra os inden 48 timer på hverdage.

Er det en hastesag, er du velkommen til at kontakte os på telefon 66 12 12 12.

FAQ

Hvor kan min native artikel blive vist?

Alt afhængig af dit behov så kan din native advertising blive vist i en af vores lokale ugeaviser, dagblade og nyhedssites.

Igennem vores erhvervsmedie kan du nå ud til det lokale og regionale erhvervsliv, ligesom vi i JFM har flere niche, tema medier og websites. Der er derfor mulighederne nok, men det afhænger af dit behov og din målgruppe. Kontakt os for at høre mere, eller få konkret rådgivning til din virksomhed.

Hvordan kan ser det ud?

Her er et helt konkret eksempel på to native artikler.

Et udsnit af Nordisk Filmbiografer i Odenses Native-artikel

Hvilken skal jeg vælge?

Hvilken type og område som passer til lige præcis dig hænger i høj grad sammen med dine ønsker, udfordringer og din målgruppe.

Som udgangspunkt vil vi dog altid anbefale at komme ud med din historie både digitalt og på print, da medierne er gode til at komplementere hinanden og sikre rækkeviden på din markedsføring.

Tag en snak med en af vores rådgivere, så finder vi lige præcis den helt rigtige løsning til dig.

Styrker ved native

Højere troværdighed; Native Advertising er en integreret del af vores nyhedssites, hvorfor det vil blive modtaget som mere troværdigt end andre annonceringsformer, da det er skræddersyet til målgruppen og er mindre invaderende end klassiske bannerannoncer, hvilket kan øge tilliden til din virksomhed.

Relevans; Native Advertising er designet til at passe ind i et givent nyhedssites stil og indhold, som derfor bliver en mere skræddersyet løsning til din målgruppe, og dermed mere sandsynligt at læseren vil forholde sig til dit brand.

Øget engagement; Med Native Advertising er annoncerne typisk mere relevante og mindre invaderende for læserne, hvilket kan øge engagementet og brand awareness ift. din virksomhed.

Native

Helt kort: Native Advertising

Med Native Advertising hos JFM får du mulighed for, at målrette din virksomheds budskab til en engageret målgruppe. Det sker igennem vores nyhedssites, hvor Native Advertising er en integreret del, som betyder, at det essentielt er en artikel som er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på at udbrede den gode historie for dig og din virksomhed.

Native Print

Native Print, som også bliver kaldt annoncørbetalt indhold, er en annonceform, der falder naturligt ind blandt andet indhold i avisen, og ligner en traditionel artikel, men som sætter din virksomhed i fokus. Det kan være igennem en oplysende brandhistorie, eller et portræt af dig og din virksomhed, som får læseren til at danne associationer til din virksomhed, og på den måde huske dig og din virksomhed endnu bedre. Netop dette, stiller dig skarpere i konkurrencen mod dine konkurrenter.

Læseren øger sig engagement

Med native print, får du mulighed for at placere din artikel iblandt vores redaktionelle artikler. Dvs. at din Native Print-artikel bliver publiceret iblandt topprofessionelle artikler, hvilket naturligt vil smitte af på din artikel, og dermed øge troværdigheden overfor dig og din virksomhed. Det afføder en større effekt hos læseren, og dermed et øget engagement.

Native Print er derfor en oplagt mulighed for at øge sin brand awareness overfor potentielle kunder i både dit nær- og fjernmiljø. Der er rig mulighed for at segmentere på tværs af geografiske områder, for at opnå den størst mulige effekt.

Få præsenteret dit budskab i professionelle rammer

Med Native Print har vi en Standardpakke, som inkluderer selve produktionen af din Native Print-artikel. Produktionen indeholder et telefoninterview med dig og journalisten, hvori journalisteren rådgiver dig om vinklen og “den gode historie”. Dernæst modtager du et skriftligt oplæg til godkendelse, hvortil du leverer grafisk materiale til annoncen. Formatet må indeholde op til 4 siders tekst og billeder.

Du har derudover mulighed for at tilføje Fotopakken, som indeholder alt fra Standardpakken, men derudover får du besøg af en professionel fotograf, som tager sig af den visuelle del af din Native Print-artikel. Du får med denne opgradering en topprofessionel artikel.

Opgrader med Digital Native

Ønsker du derudover, at ramme din målgruppe på print såvel som digitalt, har du mulighed for at tilkøbe vores digitale pendant til Native Print; Native Digital.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.