Display – Digital bannerannoncering
Med Display kan du målrette dine digitale bannerannoncer på JFM’s egne sites. Fordi vi har data på 80% af danskerne, og et hold af digitale specialister, kan vi målrette din annonce, så du er sikker på, du rammer din målgruppe.
Helt konkret sørger de digitale bannerannoncer for, at du rammer din målgruppe lige der, hvor de er. Uanset om det er på et af vores nyheds- eller nichésites, nationalt eller hyper lokalt.
Hvad er Display?
Display er din adgang til at reklamere på JFMs egne nyheds- og nichésites.
At du bliver fremstillet side om side med velkendte og troværdige medier med seriøse journalistiske artikler og andet redaktionelt indhold smitter naturligt af på din troværdighed hos personerne, der ser din reklame. Dertil kan din annonce segmenteres på geografi, køn, alder, interesser og adfærd.
3 grunde til at vælge display annoncering
- Du kan segmentere, så din annonce kun bliver set af potentielle kunder
- Du kan skalere dine kampagner efter behov
- Du får adgang til displayannoncering på 15 dagblade og 43 ugeaviser
Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.
Produktoverblik
Om Display
Hvad er Display?
Med display annoncering køber du adgang til at reklamere på JFMs nyheds- og nichesites. Det betyder med andre ord, at du får adgang til at annoncere på nogle af Danmarks mest besøgte sites. Display annoncering er dermed en let måde at øge kendskabsgraden af din forretning.
Hvordan virker Display?
Med adgang til display annoncering kan du segmentere ud fra parametre som geografi, køn, alder, interesser eller adfærd, hvilket giver dig mulighed for at ramme din målgruppe lige der, hvor den befinder sig.
Hvad får du ud af Display?
Med display kan du skalere din kampagne efter behov. Det betyder, at du kan bestemme, hvor specifik din annoncering skal være, og hvilken målgruppe du vil ramme – enten lokalt eller nationalt. Hos JFM tager vi dig i hånden gennem hele processen.
“Efter vi begyndte at få SEO-optimeret vores hjemmeside, har vi mærket en stigning i den trafik, hjemmesiden genererer sammenlignet med før, så det har tydeligt gjort en positiv forskel for os“
Få en gratis SEO-analyse inkl. tjek på din linkbuilding
En vigtig del af SEO er linkbuilding. I vores SEO-analyse indgår også analysen af dit websites linkbuilding. For at hjælpe dig i gang med at få kvalificeret trafik ind til dit site, tilbyder vi dig lige nu en gratis SEO-analyse. Analysen bliver lavet med udgangspunkt i dit nuværende site, og vil indeholde konkrete forslag til, hvordan du mest effektivt kan få resultater med SEO optimering. Du vil få gennemgået rapporten af en af vores specialister, så du kan få svar på alle spørgsmål du måtte have om linkbuilding, SEO og analysen i sin helhed.
Lad os snakkes ved
Vil du høre mere om, hvordan du vækster din forretning med Display? Vores lokale specialister tager dig i hånden hele vejen, og giver dig skræddersyet rådgivning til, hvordan du bedst løfter din forretning med displayannoncering.
De har et dybdegående kendskab til lokalområdet, og erfaring med at løfte mange brancher.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
+45 66 12 12 12business@jfm.dkFAQ
Display banner annoncering er en form for online markedsføring, hvor annoncer vises på websteder og mobile apps med alt fra tekst og billeder til animationer og videoer. Disse annoncer, også kendt som bannerer, vises ofte øverst, i bunden eller på siderne af en webside eller app og fungerer som et klickbart link til annoncørens hjemmeside eller landingsside. Banner annoncering giver annoncører mulighed for at nå deres målgruppe på tværs af internettet og skabe opmærksomhed omkring deres produkter eller tjenester.
Ja, det kan du! Med segmentering på f.eks. geografi , alder, køn og adfærd kan vi ramme lige netop din målgruppe.
Vi når i JFM ud til over 1.000.000 danskere hver uge på vores nyhedssites, men du kan vælge, hvilket område du ønsker at dække.
Vi har alle banner typer, som du ellers har mødt på din færd rundt på internette. Lige fra stickybanner, der findes i siden af et site, til artikelbannere, der er integreret i teksten, eller topscrolls og interscrolls, du møder i starten af en side og skal gå forbi, før du kommer til selve indholdet på siden.
Du kan se de forskellige typer her
Med Display annoncering på JFM’s egne sites, har du mulighed for at skabe synlighed for din virksomhed eller produkt lokalt, regionalt eller nationalt. Samtidig kan vi målrette din annonce, så du er sikker på, du rammer lige præcis din målgruppe, som i sidste ende kan give kunder i butikken via besøg på website eller fysisk i butik.
Produktion af dine display annoncer:
Display annoncering tilpasses dine behov og ønsker. Det sker allerede i annonceproduktionen, hvor du kan vælge mellem 3 muligheder for materialeproduktion.
Den først mulighed er Skabelonproduktion. Her kan du lade dig inspirere mellem nogle allerede gennemtestede skabeloner – som vi ved virker! Vi tilpasser skabelonens indhold til din virksomheds billeder, brand og logo. Nemt, billigt og effektivt.
Du kan også vælge at gøre brug af Bruger produktion – det er især godt, hvis du en erfarne annoncør, der måske allerede har noget materiale til rådighed.
Dialog produktion er til dig, der sammen med en grafiker gerne vil skræddersy din Display annoncering fra bunden. Her vil du i dialog med en grafiker få udarbejdet dine bannere.
Display annoncering har faste formater, og du har mulighed for at vælge mellem prædefinerede størrelser. Formaterne giver dine annoncer mulighed for at udnytte potentialet på forskellige platforme. Se specifikationer på display bannere.
Nå ud til flere potentielle kunder og forøg din ”return-on-investment” (ROI)
Med skalering og segmentering af dine kampagner bliver du set af interesserede brugere – og dermed potentielle kunder. Dét, kombineret med høj troværdighed, øger din ”return-on-investment”.
Vi tager dig i hånden gennem hele processen. Fra start af samarbejdet definerer vi sammen din annoncering ift. parametre som geografi, køn, alder, interesser og adfærd.
Defineringen er vigtig, fordi det giver mulighed for at præcisere din målgruppe, hvilket giver den største return-on-investment (ROI).
Og du er selvfølgelig også med inde over annonceproduktionen, hvor dine bannere tilpasses dine behov og ønsker.
Når bannerne er godkendte ”slippes de løs” på de 150 største danske nyheds- og nichesites – eller konkrete udvalgte af dem – alt efter din annoncerings segmentering og målgruppevalg.