Udfordring

Da Britt Reinwald i 2011 stiftede sit advokatfirma, Advokat Reinwald, kendte hun til udfordringen ved at starte op selv. Én vej var vist: Hun skulle ud over ”markedsføringsrampen” for at tiltrække kunder.
Hun havde erfaring med håndtering af markedsføring og vidste, at hun skulle øge kendskabsgraden i lokalområdet i og omkring Vejle, hvor hovedkontoret er placeret. Britt kontaktede JFMs lokalkontor i Vejle, hvor hun fik sparring om, hvordan hun effektiv kunne ramme potentielle kunder i lokalområdet. Mødet var godt givet ud!

Løsning

Britt blev anbefalet at kombinere avis- og radioannoncer for at kommunikere effektivt til lokalområdet.
Det har sidenhen vist sig at være så effektive markedsføringskanaler, at Britt har fortsat radioannoncering i alle sine 12 års samarbejde med JFM – og har i øvrigt løbende kombineret med avisannoncer.
Digital markedsføring er efterfølgende blevet koblet på, så hun fanger sine kunder på tværs af medieplatformene.

Effekten af kontinuerlig annoncering for Advokat Reinwald taler for sig selv. Og ved at kombinere medieplatformene, rammes potentielle kunder i deres dagligdag – hvad end de hører radio, læser avis eller surfer online.

Britt fortæller, at hun får alle slags henvendelser – nogle kommer med et udklip af hendes annonce fra avisen, nogle fortæller, de har hørt hendes radioannoncer, og andre har set hendes digitale annoncer.
Advokat Reinwalds radioannoncer er estimeret til årligt at have 1.298.688 eksponeringer på lokalfrekvenserne i Vejle*

estimerede eksponeringer i radioen årligt*
~
læsere rammer Advokat Reinwald ugentligt i aviserne

Et kontinuerligt markedsføringsflow har sikret lokal genkendelighed for Advokat Reinwald

  • Advokat Reinwald har med længerevarende aftaler hos JFM sikret, at hun har fået et stabilt og sikkert kundeflow til billige penge
  • Britt fortæller også, at hun mærker stor lokal genkendelighed hos dem, som kontakter hende

Igennem en strategisk markedsføringsplan via avis- og radioannoncer, er det lykkedes Britt at skalere sin forretning og forblive relevante hos kunderne i lokalområdet.

Britt anbefaler JFM! Hun er meget tilfreds med tilgangen til markedsføringen, fordi hun med den rammer meget lokalt. Hun er altid blevet taget godt imod af medarbejdere hos JFM, som konsekvent leverer og følger op på aftaler.

Advokat Reinwald og JFMs samarbejde er en stor succes. Det vidner den lange samarbejdsperiode på 12 år om! Og vi fra JFM synes, formlen er meget enkel. Advokat Reinwalds succes er nemlig også JFMs succes.

Billedet viser Advokat Reinwalds stand til messe

”Jeg har været rigtig glad for den lokale markedsføring, JFM tilbyder. Effekten er, at vi bliver genkendt af folk, der har set os i avisen, hørt om os i radioen eller har set vores digitale annoncer”

Billedet viser Britt Reinwald, indehaver af Advokat Reinwald Britt Reinwald Advokat og indehaver, Advokat Reinwald

*estimeret vha. Gallups Lokalradio Index – 2. halvår 2022. Kampagnens periode er estimeret pba. hele 2023 og bliver afviklet med fem spot hver anden uge. Spottet bliver afviklet i Vejle.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.