Behov

Arthur Andersen havde behov for at opretholde kundetilgangen, og ønskede derfor, at flest mulige skulle kende til deres services i lokalområdet og oplandet dertil.

Løsning

Efter afdækning af behovene hos Arthur Andersen og derefter en analyse på baggrund af JFMs store datagrundlag, blev Athur Andersen og direktør, Søren Tinggård, anbefalet at fokusere på SEO, radioreklamer og Adsolute, for at virksomhedens markedsføring blev allokeret ud til et lokalt publikum. Fordelen ved at have en samlet markedsføringsstrategi på flere kanaler er, at man har mulighed for at komme i kontakt med målgruppen flere gange dagligt, og dermed øge kendskabsgraden, præcist som Arthur Andersen ønskede.

Radioreklamerne som Arthur Andersen kører, rammer op imod 61.000 ugentlige lyttere i Aarhus-området.

SEO bidrog til en stigning i eksponeringer på Google med 142%, hvilket svarer til ca. 23.500 personer.

Adsolute, dvs. innovative bannerannoncer på JFMs niché- og nyhedssites, skaffede samlet 412.634 eksponeringer til Arthur Andersen, og derfor eksponering overfor en masse potentielle kunder.

+
%
stigning i organiske kliks
+
Display-visninger i perioden
~
mulige ugentlige ramte radiolyttere

En samlet løsning tog hånd om Arthur Andersens markedsføring

  • Med kombinationen af produkter, kunne Arthur Andersen ramme en bred skare af deres målgruppe og på den måde skabe et solidt fundament for deres markedsføring
  • JFMs SEO-indsats bidrager til bedre placeringer på Google, radioreklamerne gav ”her-og-nu” interaktion, og de digitale bannerannoncer gav større digital tilstedeværelse
  • Direktør, Søren Tinggård, mærker tydelig effekt af den samlede pakke, og er meget tilfreds med forløbet

Casen er et godt eksempel på, at en samlet mediestrategi, som kombinerer flere medieområder, kan være en effektiv måde at promovere sig overfor for både eksisterende og nye kunder, og i sidste ende understøtte bundlinjen i endnu højere grad.
Søren Tinggård har været meget glad og tilfreds for den samlede pakke, der har øget deres lokale kendskab og skabt et højere kundeflow.

Billedet viser en lastbil med en båd bagpå

“Vi havde brug for en bred mediestrategi, til at ramme flest muligt i lokalområdet. Derfor kombinerede vi flere af JFMs produkter på samme tid, og det gav resultater, som vi er 100% tilfredse med og kan se en tydelig effekt af”

Billedet viser Arthur Andersen Søren Tinggård Direktør, Arthur Andersen Kran & Transport
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.