Udfordring

Efter påvirkning af samfundsøkonomien og den generelle udvikling i 2022 og 2023, havde Arthur Andersen brug for at opretholde kundetilgangen.

Ønske: Flest mulige lokale skulle kende til den service, Arthur Andersen kunne levere.
Løsning: En geografisk koncentreret medieindsats.

Løsning

Direktør, Søren Tinggård, og JFMs lokale mediespecialist, Palle, trak i arbejdstøjet og greb udfordringen! Gennem flere måneder blev forskellige tiltag implementeret. Flere af JFMs produkter – bl.a. SEO og tekstforfatningsarbejde, radioreklamer og Adsolute blev en del af en samlet løsning. Kombinationen af flere medier og udvalgte produkter, for størst mulig lokale effekt, var det helt rigtige valg. Resultaterne er ikke til at tage fejl af.

Radioreklamerne som Arthur Andersen kører, rammer op imod 61.000 ugentlige lyttere i Aarhus-området.

SEO bidrog til en stigning i eksponeringer på Google med 142%, hvilket svarer til ca. 23.500 personer.

Adsolute, dvs. innovative bannerannoncer på JFMs niché- og nyhedssites, skaffede samlet 412.634 eksponeringer til Arthur Andersen, og derfor eksponering overfor en masse potentielle kunder.

+
%
stigning i organiske kliks
+
Display-visninger i perioden
~
mulige ugentlige ramte radiolyttere

En samlet løsning tog hånd om Arthur Andersens markedsføring

  • Med kombinationen af produkter, kunne Arthur Andersen ramme en bred skare af deres målgruppe og på den måde skabe et solidt fundament for deres markedsføring
  • JFMs SEO-indsats bidrager til bedre placeringer på Google, radioreklamerne gav ”her-og-nu” interaktion, og de digitale bannerannoncer gav større digital tilstedeværelse
  • Direktør, Søren Tinggård, mærker tydelig effekt af den samlede pakke, og er meget tilfreds med forløbet

Casen er et godt eksempel på, at en samlet mediestrategi, som kombinerer flere medieområder, kan være en effektiv måde at promovere sig overfor for både eksisterende og nye kunder, og i sidste ende understøtte bundlinjen i endnu højere grad.
Søren Tinggård har været meget glad og tilfreds for den samlede pakke, der har øget deres lokale kendskab og skabt et højere kundeflow.

Billedet viser en lastbil med en båd bagpå

“Vi havde brug for en bred mediestrategi, til at ramme flest muligt i lokalområdet. Derfor kombinerede vi flere af JFMs produkter på samme tid, og det gav resultater, som vi er 100% tilfredse med og kan se en tydelig effekt af”

Billedet viser Arthur Andersen Søren Tinggård Direktør, Arthur Andersen Kran & Transport
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.