Udfordring

ETR Service ønskede at supplere deres annoncer i avisen og bannerannoncer online, med en langsigtet strategi, der havde fokus på deres rangering på Google. De ønskede en mere stabil strøm af kunder, via organiske søgninger, oven i de ”her og nu” kunder, som deres annoncer gav dem.

Løsning

Med afsæt i ETR Service’ ønske om at rangere højere på Google, blev de tilknyttet en SEO-ekspert hos JFM, som hjalp ETR Service med at bruge deres nuværende tekster og SEO-optimere dem. Derudover udarbejdede vi hos JFM en søgeordsanalyse, som hjalp med at udvælge specifikke søgeord, som kunne optimeres.

Mængden af besøgende på hjemmesiden er steget med næsten 31% på organisk trafik.

ETR Service blev over en 6-måneders periode fundet på 173 flere søgeord, og bliver i alt fundet på flere end 700 søgeord.

ETR Service sparede derudover tid og ressourcer ved at få sat deres SEO-indsats i system.

%
stigning i nye organiske brugere
nye søgeord i en 6-måneders periode
%
stigning i organisk trafik

Resultater man kan mærke, med SEO-optimering fra JFM

  • Efter SEO-optimeringen af hjemmesiden opnåede ETR Service en stigning i nye organiske brugere med næsten 31%
  • ETR Service fik mere opmærksomhed på nogle af deres udvalgte produkter – f.eks. robotplæneklippere.
  • ETR Service bliver dertil fundet på mere end 700 relevante søgeord i Google
  • Fra at bruge lang tid på at skrive tekster og mærke minimal effekt på det organiske kundeflow, har JFM skabt struktur og sparet ETR Service for en masse tid, som de kan bruge på deres forretning.

Med velvalgte søgeord såvel som et øget fokus på at SEO-optimere, har vi altså formået at skabe rigtig gode resultater, der har givet flere kunder til ETR Service. Denne case er et godt eksempel på, at det ofte er små ændringer, der kan have enormt stor betydning for en hjemmesides performance på Google.

Samarbejdet med ETR Service og JFM har været en succes, og hos ETR Service er man positivt overrasket over, at det er gået så hurtigt, med at rangere højere på Google og at kunne se resultater.

Billedet viser en mand der klipper hæk

“Vi har været rigtig glade for samarbejdet med JFM. Vi har været positivt overraskede over, at det er gået så hurtigt med at få resultater, og den effekt det har haft på forretningen”

Billedet viser Lars Fram, ejer af ETR Service Lars Fram Ejer, ETR Service
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.