Udfordring

Godhund.dk har siden 2009 været drevet som deltidsbeskæftigelse af ejeren Susanne Elmstrøm. Med beslutningen om at gå fuldtid på Godhund.dk i 2022, var udfordringen at øge kendskabsgraden og skaffe nye kunder til forretningen. Radio Viborg blev løsningen på Susannes udfordringer! Sammen med den lokale medierådgiver hos Radio Viborg, Henrik, fik de udarbejdet en markedsføringsplan, som skulle vise sig at give pote (😉).

Løsning

Med afsæt i Susannes ønske om flere potentielle kunder, var valget på radioannoncer oplagt. Radioen rammer et bredt publikum og kan være med til at sikre høj lokal synlighed. Lige netop de kvaliteter ramte ind i de behov, Susanne og Godhund.dk havde.

Godhund.dk’s radiospots bliver afspillet 3 gange dagligt i Viborg og Bjerringbro, som svarer til 1.095 spotafviklinger årligt. Dvs. de afspillede radiospots kan blive eksponeret for cirka 139.000 ugentlige lyttere, hvilket giver dem 6.272.160 estimerede eksponeringer årligt*

Susanne fortæller, at radioannoncerne har været med til at fordoble hendes indtjening.

estimerede eksponeringer årligt*
~
ugentlige eksponeringer

Susanne kunne med lokalradioen lave det hun elsker på fuld tid

  • Godhund.dk har billigt og effektivt kunne sprede deres budskab i lokalområdet ved Viborg samt oplandet ved Bjerringbro
  • Susanne har tydeligt kunne mærke en forskel efter radioannoncerne gik live, hvilket har medført, at hun nu kan lave, det hun elsker på fuldtid

Godhund.dk ønskede at øge kendskabsgraden hos potentielle kunder i lokalområdet. Derfor faldt valget på JFMs lokalradio – Radio Viborg. Kampagnen havde effekt fra de første radiospots tonede ud i lytternes ører. Susanne fortsætter af den grund sit samarbejde med JFM.

Susanne fortæller derudover, at hun har været meget tilfreds med servicen, hun oplever at få ved JFM. Aftaler bliver overholdt til punkt og prikke, og der er rum og mulighed for at sparre om den optimale markedsføring med en personlige medierådgiver. Susanne anbefaler JFM. Det er vi oprigtigt glade for. Vi lykkes, når vores kunder lykkes.

”Jeg kan virkelig mærke, at jeg når ud til nye kunder. Når de henvender sig, siger de, at de har hørt om mig i radioen. Og så kan jeg også se, at vi har fordoblet indtjeningen, efter vi begyndte at annoncere i radioen”

Billedet viser Susanne fra Godhund.dk Susanne Elmstrøm Ejer, Godhund.dk

*estimeret vha. Gallups Lokalradio Index – 2. halvår 2022. Kampagnens periode er estimeret pba. hele 2023 og bliver afviklet i Viborg og Bjerringbro.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.