Behov

Nordic Food Service og medejer Morten Stisen, havde behov for at øge kendskabsgraden til deres produkter og den kvalitet, de står for. Målet var at blive førsteprioritet for erhvervskunder, der ønsker en højere kvalitet i deres frokostordning.

Løsning

Efter en behovsafdækning med udgangspunkt i JFM’s store datagrundlag, blev markedsføringsstrategien lagt i en kombination af radio- og digitale annoncer. Effekten har ikke været til at tage fejl af – Morten indikerer, at de tydeligt kan mærke at kendskabsgraden og antallet af kunder er steget kontinuerligt.

eksponeringer på deres radiospots i perioden*
%
har klikket på SoMe annoncerne i perioden**

Kombinationen af medier, øger kendskabet til forretningen

Nordic Food Service har siden implementeringen af digital- og radioannoncering hos JFM opnået følgende resultater:

  • 2.970.072 eksponeringer på deres radiospots i perioden*
  • 435.248 visninger igennem JFMs digitale platform, Adsolute, i perioden**
  • Click-through-ratio (CTR) på SoMe annoncerne har I perioden været på hele 1,49%**
  • Morten fortæller, at de kan mærke, at de har fået et bredere kendskab i markedet

JFM har igennem et kontinuerligt arbejde med digital- og radioannoncering hos Nordic Food Service formået at øge både kendskabsgraden og kuvertsalget.

Billedet viser en buffet fra Nordic Food Service med folk i baggrunden

”Vi havde et behov for at øge kendskabsgraden til os. Det fik vi efter en detaljeret markedsføringsplan, som matchede vores behov og mål. Vi kan både mærke på kunderne og se på tallene, at markedsføringen igennem JFM har virket”

Billedet viser adm. direktør for Nordic Food Service, Morten Stisen Morten Stisen Adm. direktør, Nordic Food Service

*estimeret vha. Gallup Lokalradio Index, 1. halvår 2024 / Målgruppe: 12 år+
**resultater fra Adsolute – Performance Rapport i perioden 15. januar 2024 til 6. juli 2024

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.