Udfordring

Thomas Hammergaard fra Thomas’ Bilsyn har siden 2014 serviceret køretøjer i egne synshaller i Vejle og Horsens. Da Thomas startede sin virksomhed, havde han en nogenlunde idé om, hvordan han skulle markedsføre sin forretning ud fra tidligere erfaring med bl.a. hjemmesideopbygning og SEO. Da Thomas’ Bilsyn gik fra at syne erhvervskøretøjer til også at syne private køretøjer, var han nødt til at tænke ud af boksen. Han havde brug for en annonceringsform, som i større grad henvendte sig til privatpersoner.

Løsning

Thomas blev kontaktet af Sussie, der er specialist hos JFM. Hun foreslog først annoncering i JFMs printmedier. Senere foreslog Sussie annoncering via radio, som sammen med printannonceringen for alvor satte skub i kundetilgangen.

Thomas’ Bilsyn satte turbo til sin eksisterende markedsføring, med radiospots på JFMs radiokanaler lokalt i Vejle. Radiospots har over en 6-årig periode bidraget til en øget omsætning på 600%

Thomas’ Bilsyn oplever større kundetilgang fra Vejle og omegnsbyer som Jelling, Hedensted, Billund og lignende, og de vælger ham, fordi de ”kender” ham fra radioen

estimerede eksponeringer på 1 år*

Resultatet af radioannoncerne hos JFM kan mærkes

  • Thomas mærker en markant forskel fra før de kørte radioannoncer til nu. Det virker, og derfor fortsætter han!

Thomas Hammergaard fortæller, han er utrolig tilfreds med resultaterne af sin radioannoncering, og han fortsætter gladeligt. Udfordringen med tilgang af privatkunder blev løst ved øget markedsføringsindsats lokalt gennem print- og særligt radioannoncer.
JFMs radiostationer rammer ugentligt 786.000 danskere, hvor JFMs radiostatoner i Vejle -VLR, Skala.fm og Classic.fm, ugentligt rammer 37.000 af dem.

Samarbejdet mellem Thomas’ Bilsyn og JFM har været en succes! Thomas Hammergaard fortæller, at han er mere end tilfreds med resultaterne af sin annoncering, og han ser frem til det fortsatte samarbejde.

Billedet viser Thomas med ryggen til

”Det var svært for os at få fat i privatpersoner, indtil vi slog over i radioannoncer. Efter vi gjorde det, har vi oplevet større kundetilgang år efter år, som naturligvis viser sig på omsætningen og vores resultater”

Billedet viser Thomas Hammergaard fra Thomas Bilsyn Thomas Hammergaard Ejer, Thomas’ Bilsyn

*estimeret vha. Gallups Lokalradio Index – 2. halvår 2022

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.