Behov

Thomas Hammergaard fra Thomas’ Bilsyn har siden 2014 serviceret køretøjer i Vejle og Horsens. Med erfaring i hjemmesideopbygning og SEO havde han styr på markedsføringen, men da virksomheden udvidede sig til også at omfatte private køretøjer, blev der brug for en ny strategi rettet mod privatkunder.

Thomas valgte JFM til at hjælpe med at løfte denne nye strategi, da han havde behov for at nå ud til flere privatkunder.

Løsning

På baggrund af behovsafdækningen og JFMs store datagrundlag, blev Thomas anbefalet en markedsføringsstrategi, hvor radioannoncer var den primære markedsføring, samtidig med printannoncer blev anvendt som støtteaktivitet. Fordelen ved dette er, at medierne i sammenspil bidrager til troværdighed og rammer store dele af målgruppen flere gange dagligt.

Radioannoncerne har i løbet af seks år bidraget til en 600% stigning i omsætningen.

Nu oplever Thomas’ Bilsyn en større strøm af kunder fra Vejle og omegnsbyer som Jelling, Hedensted og Billund.

De vælger Thomas, fordi de føler, at de kender ham fra radioen.

Billedet viser Thomas med ryggen til

”Det var svært for os at få fat i privatpersoner, indtil vi slog over i radioannoncer. Efter vi gjorde det, har vi oplevet større kundetilgang år efter år, som naturligvis viser sig på omsætningen og vores resultater”

Billedet viser Thomas Hammergaard fra Thomas Bilsyn Thomas Hammergaard Ejer, Thomas’ Bilsyn

Resultatet af radioannoncerne hos JFM kan mærkes

  • Thomas mærker en markant forskel fra før de kørte radioannoncer til nu. Det virker, og derfor fortsætter han!

Thomas Hammergaard fortæller, han er utrolig tilfreds med resultaterne af sin radioannoncering, og han fortsætter gladeligt. Udfordringen med tilgang af privatkunder blev løst ved øget markedsføringsindsats lokalt gennem print- og særligt radioannoncer.
JFMs radiostationer rammer ugentligt 786.000 danskere, hvor JFMs radiostatoner i Vejle -VLR, Skala.fm og Classic.fm, ugentligt rammer 37.000 af dem.

Samarbejdet mellem Thomas’ Bilsyn og JFM har været en succes! Thomas Hammergaard fortæller, at han er mere end tilfreds med resultaterne af sin annoncering, og han ser frem til det fortsatte samarbejde.

*estimeret vha. Gallups Lokalradio Index – 2. halvår 2022

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.