2+ Revision får kunder fra hele landet med radiospot på JFMs frekvenser
2+ Revisions kunder har hørt hans radiospot på JFMs frekvenser i hele landet. Lige fra København til det sønderjyske.
Udfordring
Per Kristensen, ejer af 2+ Revision, har gennem målbevidst udvidelse af radiospot på JFMs kanaler opnået en betydelig kundetilgang. Udbredelse har ikke blot styrket virksomhedens position i lokalområdet Syd- og Sønderjylland men bredt sig til hele Danmark.
Løsning
Med ambitioner om at forstærke opmærksomheden på sit brand og øge salget, besøgte Per sin medierådgiver hos JFM. Resultatet af deres samarbejde var en mediestrategi, der skulle gå på tværs af det danske land. Efter succes med annoncering i JydskeVestkysten og Erhverv+, valgte Per at supplere med radioannoncer i 2019. De blev til en start afviklet i Haderslev og Kolding, efterfulgt af Trekantområdet og til sidst i Københavnsområdet, og det har vist sig at have en direkte og positiv effekt.
Per rapporterer om en stærk respons blandt eksisterende og nye kunder, som regelmæssigt rapporterer at have hørt reklamen fra 2+ Revision gennem radiospots.
Derudover får 2+ Revision samlet cirka 848.610 estimerede eksponeringer ved at annoncere på radiofrekvenser både i Jylland og på Sjælland – dvs. de årligt, ved estimering, bliver eksponeret for mere end 10.000.000 radiolyttere
Gentagende radiospot sikrer et kontinuerligt kundeflow til 2+ Revision
Per Kristensen overtog revisionsvirksomheden 2+ Revision i 2013, og har siden da sikret professionel og specialiseret sparring til sine kunder indenfor revision og rådgivning. 2+ Revision har base i Haderslev, men har kunder i hele landet samt på Grønland.
Siden Per overtog forretningen, har hans fokus været på at øge kendskabet. Derfor faldt valget af radiospots også naturligt. Han når nemlig en bred kundeskarre, som kan præges med kontinuerlige radiospots fra 2+ Revision. Gentagelserne af radiospots sikrer, at Per og 2+ Revision påvirker underbevidstheden hos kunderne, og hans enslydende reklamer lagrer sig i hukommelsen.
Per og 2+ Revision oplever en målbar effekt af deres radiospots
- 2+ Revision har siden 2019 haft enslydende og vedblivende radiospots på JFMs frekvenser, som har sikret et kontinuerligt kundeflow
Med radiospots på lokalfrekvenserne i det danske land, har Per opnået målbar effekt af hans spots. Det er derfor en fælles succes – både for 2+ Revision og JFM – som kan tilskrives et flerårigt samarbejde med at sikre kundeflowet til 2+ Revision.
“Vores nyeste kunde – en større vækstvirksomhed fra København, hører vores radiospot på en tur fra København til Tyskland. Først hører han et spot på Sjælland, senere på samme tur, hører han spottet igen i Trekantsområdet. Da han når frem, googler han os, og kontakter os direkte. Et helt konkret, målbart resultat af vores radioindsats”
*Kilde: Gallup Lokalradio Index, 2. halvår 2023 / Målgruppe: 12 år+ / Stikprøve: 7.984 / kilde: Kantar Gallup Radio-Meter, uge 27-52 2023 / Målgruppe: 12 år+ / Stikprøve: 1.766