Annoncer i JydskeVestkysten
JydskeVestkysten giver læserne det daglige overblik over nyhedsdagsordenen i Sønder-, Syd- og Sydvestjylland. Med reklamer i JydskeVestkysten får du maksimal opmærksomhed fra engagerede og købestærke læsere, der har stor interesse i samfundet og særligt i et regionalt perspektiv. Brugere, der ellers kan være svære at nå ud til med andre markedsføringskanaler.
Reklamer i lokalområdet
Opnå maksimal synlighed ved at annoncere i JydskeVestkysten. Vælg den optimale kombination af print- og digital annoncering for at nå ud til både traditionelle læsere og den digitale generation.
Reklamer i JydskeVestkysten giver dig mulighed for at opbygge en stærk relation med din målgruppe – jo oftere din målgruppe ser dit brand og dit budskab, jo bedre husker de det. Derfor står du også stærkest på markedet med annoncering i både printede og digitale versioner.
3 gode grunde til at annoncere i JydskeVestkysten
- Annoncering i nyhedsmedier giver høj troværdighed
- Læseren har tid og lyst til at forbyde sig i indholdet – også i dine annoncer
- Nå ud til en målgruppe i det Sydlige Jylland, som har stor interesse i regionen. En gruppe, der ellers er svære at ramme.
Statistik
- Ugentlige læsere: 163.000
- Ugentlige brugere: 475.010
Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.
Statistik
Kilde: Dansk Online Index/Gemius, 2. halvår 2023 / Målgruppe: 15 år+
Reklamer i JydskeVestkysten
I JydskeVestkysten kan du reklamere både i vores trykte avis eller på nyhedssitet. Du kan vælge mellem forskellige display bannere, en trykt annonce i avisen eller en native artikel.
Med digitale bannere kommer dit budskab ud til en segmenteret målgruppe. Display annoncering er velegnet til branding, eller et skarpt sæsontilbud, du gerne vil have ekstra fokus på. Du har også mulighed for at få en printannonce i vores klassiske trykte avis. Fordelen ved print er den stærke troværdighed avisen opnår fra vores læsere, som har en positiv effekt på dit brand. Undersøgelser viser i øvrigt, at læserne fordyber sig mere i indholdet i den trykte avis end på andre markedsføringskanaler. For fuld udbytte af din markedsføring anbefaler vi altid en kombination af print og digital.
Du kan også investere i native artikler – både til printavisen og digitalt. Native er sponsorerede artikler, der i form og indhold minder om en klassisk artikel – dog tydeligt markeret som sponsoreret, så brugeren ikke er i tvivl. Din native er skrevet af en kommerciel journalist, der har fokus på den gode historie om din virksomhed.
Produktoverblik
Hvad er fordelen ved digital annoncering?
Med en digital annonce på nyhedssites, kan du segmentere efter bestemte grupper og områder, som giver dig en præcis eksponering.
Hvad er fordelen ved en printannonce?
Den trykte annonce i avisen giver dit brand høj troværdighed, og det er bevist, at brugerne fordyber sig i indholdet.
Hvad er fordelen ved at kombinere både print og digitalannoncering?
Den trykte annonce i avisen giver dit brand høj troværdighed, og det er bevist, at brugerne fordyber sig i indholdet. Sammensat med den digitale annoncering kan du komme i kontakt med potentielle køber flere steder og flere gange.
Dermed opnår du vigtige gentagelser overfor potentielle købere, der indprenter dig og din forretning som top of mind, når et behov opstår.
Du tager det første skridt. Så tager vi resten.
Ring til os og få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for din virksomhed.
Du kan udfylde formularen her, ringe til os – eller sende og en mail direkte på business@jfm.dk. Bare, hvad der er nemmest for dig. Vi glæder os til at høre fra dig.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
+45 66 12 12 12business@jfm.dkFAQ
Ja, det kan du tro. Uanset om du har brug for hjælp til din print annonce, display annonce eller til produktion af dine Native annonce kan vi hjælpe dig fra start til slut. Du kan læse mere om de forskellige typer af produktioner her.
Vi har et stærk hold af kommercielle journalister, der skriver din native artikel. Inden den bliver sendt i produktion, får du selvfølgelig altid mulighed for at læse korrektur og komme med input, så du er sikker på, det bliver, lige som du ønsker.
Prisen for display er beregnet ud fra, hvor mange gange du vil have dit banner vist til din defineret målgruppe. For eksempel kan du få 50.000 visninger af dit banner om måneden til en fast defineret månedlig pris.
Det kommer helt an på dit behov og dit formål, og derfor kan vi ikke sige noget generelt om, hvad der er bedst for dig, uden at vi tager en indledende snak først. Men du kan kontakte os helt uforpligtende, så vi kan tage en snak om netop dine behov og sammen komme frem til konkret medieplan ud fra dine forretningsbehov.
Annoncering i JydskeVestkysten
JydskeVestkysten leverer dagligt pålidelige nyheder til sit engagerede publikum. Annoncer her har en stærk lokal tilknytning og ses af læsere, som værdsætter dybdegående journalistik. Med en dagbladsannonce får du en placering hos en bred kundeskarres daglige rutiner og kan bygge en stærk brand-bevidsthed gennem gentagen eksponering.
Annoncer digitalt på jv.dk
Jv.dk tilbyder en dynamisk platform for at nå ud til et bredere, digitalt orienteret publikum. Her kan du målrette din kommunikation og hurtigt få feedback via brugerinteraktioner. Den digitale annoncerings platform gør det også muligt at tilpasse dit budskab løbende og optimere for den bedste respons. Dette er særligt værdifuldt i en verden, hvor hastighed og relevans er afgørende for at fange forbrugernes opmærksomhed.
Native-artikler hos JydskeVestkysten
Native-artikler hos JydskeVestkysten skaber en unik mulighed for at fortælle din historie på en måde, der harmonerer med redaktionelt indhold. Ved at integrere dit brand i brugernes læseoplevelse, kan du effektivt engagere dem i dit budskab uden at det føles påtrængende. Dette format er perfekt til at bygge tillid og autoritet inden for dit felt, mens du samtidig styrker din SEO med indhold af høj kvalitet, der naturligt får brugerne til at interagere og dele.