Vil du gerne høre, hvordan et spot for din virksomhed kunne lyde?

Så har du chancen nu, for at få et gratis bud på et radiospot til din virksomhed og en gennemgang af dine muligheder for radioannoncering med en af vores specialister. Ingen binding, intet med småt og ingen skjulte gebyrer. Du betaler kun for booking af spottet i radioen.

 

Radio har stor effekt, høj tillid blandt lytterne, stor rækkevidde og også god til at betale sig selv hjem igen.

Vidste du for eksempel, at man med radioreklame kan få op til 1000 lytninger for 10 kroner? Eller at du får 330 kroner igen for hver 100 kroner du investerer i radio?

Er du interesseret i at høre mere, kan du udfylde formularen herunder, og blive kontaktet af vores radio-specialister. Ud fra en snak om dine behov, vil vi producere et eksempel på, hvordan et radiospot til din virksomhed kunne lyde. Radio-specialisten vil på et personligt møde, online eller offline, præsentere radiospottet for jer.

Er du ikke tilfreds med dit spot? Så er der ingen binding! Elsker du det – og det håber vi, du gør, så booker vi dit spot i radioen, i dine ønskede områder. 

Få dit gratis spot her!

Udfyld formularen, så kontakter en af vores specialister dig vedrørende dit gratis spot indenfor 48 timer på hverdage. 

Læs vores cookie- og privatlivspolitik. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os.

83% af danskerne lytter til radio ugentligt

På JFMs kanaler alene når vi ud til hver 5. dansker. Radio har altså en betydelig rækkevidde. Du kan vælge, om du vil segmentere, så dit spot kun afspilles i dit lokalområde, eller om du vil nå ud til et bredt geografisk område.

Den store rækkevidde betyder, at du kan nå ud til mange for relativt få penge. Faktisk kan du få op til 1000 lytninger for 10 kr. – sammenligner man med for eksempel onlineannoncering, vil man ofte ligge omkring 50-70 kr. pr. 1000 eksponeringer.

I gennemsnit øger radio onlinesøgninger med 29%. Du kan derfor med fordel tænke radio ind i din digitale strategi for at øge din synlighed.

Et cirkeldiagram med 83% udfyldt

83% af danskerne hører radio ugentligt

4 ud af 5 personer er udfyldt

På JFMs radiokanaler når vi ud til hver 5 dansker

Vores radiostationer og -områder

Den enkelte Radiostation sender samme indhold når det gælder musik og værter på tværs af områder. Dette udsendes på en lang række FM-sendere fordelt ud i hele dækningsområdet. Når man kører bil rundt i dækningsområdet, vil bilradioen selv skifte sendere, alt efter hvilken sender der er nærmest og herved holde fast i signalet. Denne teknologi hedder RDS.

Ved lokal-reklameblokken splittes radioen ud i splits/mindre sendeområder, hvorfor det er muligt geografisk at målrette en reklame til den enkelte by/kommune.

”Da vi et år ville kombinere radioannoncerne med en tv-reklame til vores billetsalg, blev vi noget overrasket over, at billetterne allerede var revet væk, inden tv-reklamen overhovedet kom i gang”

Billedet viser Nanna fra Fyrværkeri Festival Nanna Pedersen Projektleder/COO, Fyrværkeri Festival

Radioannoncering er en god investering

Markedsføring via radioen kan være en effektiv måde at ramme en stor målgruppe uden at finde den store pengepung frem. 

Undersøgelser viser, at radio er en af de mest effektive måder at hente sine penge hjem. I gennemsnit får man 3.300 kr. for hver 1000 kr., man investerer i markedsføring via radioen.

Radio har høj troværdighed

Radio ligger i et beskyttet miljø ligesom TV, og er renset for scam og spam. Radio er en af de mest troværdige medieplatforme, hvilket betyder, du kan opbygge et positivt og tillidsfuldt forhold til forbrugeren.

Lokal, effektiv og bred markedsføring

Radio er et effektivt markedsføringsværktøj til at nå ud bredt eller helt målrettet geografisk.

Vi kan segmentere geografisk og styre, hvor og hvem du vil nå ud til – og vi kan styre, hvornår på dagen, vi sender din kampagne ud.

Vi sikrer den rigtige tone og budskab i jeres radiospot, så det passer til jeres målgruppe.

Har du tænkt på, hvordan din radiokampagne kunne lyde? Hør følgende eksempler og lad dig inspirere!

Du kan nå 1000 mennesker for 10 kr.

1 Du kan nå 1000 mennesker for 10 kr.

For blot en flad 10’er når du ud til 1.000 mennesker. Det gør radiospots til et effektivt markedsføringsredskab.

2 Radio har høj troværdighed

Med annoncering i radioen medfølger en naturlig høj troværdighed – det er ikke som på sociale medier, hvor alle og enhver vil kunne annoncere.

3 Du får et højt afkast pr. investeret krone (ROI 3,3)

Det betyder, at hvis du investerer 1.000 kr. i radiospots, vil du kunne forvente 3.300 kr. i afkast.

4 Radio er god til at skabe stemning og følelser hos lytterne

Et kendetegn ved radioannoncer er evnen til at tale direkte til lytteren, og på den måde skabe en tættere relation til dit brand.

5 Radio er god til at gøre dig top-of-mind hos kunderne

Når radiospots bliver afspillet med en kontinuerlig frekvens, vil lytteren tage spottet til sig, og huske det – måske helt ubevidst.

6 Du kan vælge at annoncere bredt eller i dit lokalområde

Radiofrekvenser kan segmenteres i store og små områder. Hvad end det er nationalt, regionalt eller lokalt.

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.
Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.