Annoncer i Fredericia Dagblad
Fredericia Dagblad giver læserne det daglige overblik over nyhedsdagsordenen i Fredericia og trekantsområdet. Med reklamer i Fredericia Dagblad får du maksimal opmærksomhed fra engagerede og købestærke læsere, der har stor interesse i samfundet og særligt i et regionalt perspektiv. Brugere der ellers kan være svære at nå ud til, ved hjælp af andre markedsføringskanaler.
Reklamer i lokalområdet
Opnå maksimal synlighed overfor lokalområdet ved at annoncere i Fredericia Dagblad. Vælg den perfekte kombination af printannoncering og digital annoncering for at nå ud til både traditionelle læsere og den digitale generation.
Reklamer i Fredericia Dagblad, giver dig mulighed for at opbygge en stærk relation med din målgruppe – jo oftere din målgruppe ser dit brand og dit budskab, jo bedre husker de det. Derfor står du også stærkest på markedet med annoncering i både printede og digitale versioner.
3 gode grunde til at annoncere i Fredericia Dagblad
- Annoncering i nyhedsmedier har høj troværdighed
- Læseren har tid og lyst til at forbyde sig i indholdet – også i dine annoncer
- Nå ud til målgrupper, der ellers er svære at ramme
Statistik
- Ugentlige læsere: 45.000
- Ugentlige brugere: 61.529
Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.
Statistik
Kilde: Dansk Online Index/Gemius, 2. halvår 2023 / Målgruppe: 15 år+
Reklamer i Fredericia Dagblad
I Fredericia Dagblad kan du reklamere både i vores trykte avis eller det online nyhedssite. Du kan vælge imellem forskellige display bannere, en trykt annonce i avisen eller en native artikel.
Display er annoncering på vores nyhedssite, hvor du med digitale bannere kan komme ud med dit budskab til en segmenteret målgruppe. Display annoncering kan bruges både til branding, eller hvis du har et skarpt sæsontilbud, du gerne vil have ekstra fokus på. Du har også mulighed for at få en print annonce i vores klassiske trykte avis. Fordelen ved print er den stærke troværdighed i avisen, som har en positiv effekt på dit brand. Derudover viser undersøgelser, at læserne fordyber sig mere i indholdet i den trykte avis end på andre markedsføringskanaler. For at få det fylde udbytte af din markedsføring anbefaler vi derfor altid en kombination af print og digital.
Du kan også investere i native artikler både på print avisen og digitalt. Native er sponsorerede artikler der i form og indhold minder om en klassik artikel, men tydeligt markeret som sponsoreret, så brugeren ikke er i tvivl. Native er god til at fortælle den fulde uddybende historie om din virksomhed, og fordi den minder om en artikel er den god til at fange og fastholde brugerens opmærksomhed.
Produktoverblik
Hvad er fordelen ved digital annoncering?
Med en digital annonce på nyhedssites, kan du segmentere efter bestemte grupper og områder, som giver dig en præcis eksponering.
Hvad er fordelen ved en printannonce?
Den trykte annonce i avisen giver dit brand høj troværdighed, og det er bevist at brugerne fordyber sig i indholdet.
Hvad er fordelen ved at kombinere både print og digital annoncering?
Den trykte annonce i avisen giver dit brand høj troværdighed, og det er bevist at brugerne fordyber sig i indholdet. Sammensat med den digitale annoncering så kan du komme i kontakt med potentielle køber flere steder og flere gange.
Dermed opnår du de vigtige gentagelser overfor de potentielle købere, der indprenter dig og din forretning som top of mind, når et behov opstår.
Du tager det første skridt. Så tager vi resten.
Ring til os og få en uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for din virksomhed.
Du kan udfylde formularen her, ringe til os – eller sende og en mail direkte på business@jfm.dk. Bare, hvad der er nemmest for dig. Vi glæder os til at høre fra dig.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
+45 66 12 12 12business@jfm.dkFAQ
Ja, det kan du tro. Uanset om du har brug for hjælp til din print annonce, display annonce eller til produktion af dine Native annonce kan vi hjælpe dig fra start til slut. Du kan læse mere om de forskellige typer af produktioner her.
Vi har et stærk hold af journalister, som skriver din native artikel. Inden den bliver sendt i produktion, får du selvfølgelig altid mulighed for at læse korrektur og komme med input, så du er sikker på, at det bliver lige som du ønsker.
Prisen for display er beregnet ud fra, hvor mange gange du vil have dit banner vist til din defineret målgruppe. For eksempel kan du få 50.000 visninger af dit banner om måneden til en fast defineret månedlig pris.
Det kommer helt an på dit behov og dit formål, og derfor kan vi ikke sige noget generelt om, hvad der er bedst for dig, uden at vi tager en indledende snak først. Men du kan kontakte os helt uforpligtende, så vi kan tage en snak om netop dine behov og sammen komme frem til konkret medieplan ud fra dine forretningsbehov.
Annoncering i Fredericia Dagblad
Fredericia Dagblad leverer dagligt pålidelige nyheder til sit engagerede publikum. Annoncer her har en stærk lokal tilknytning og ses af læsere, som værdsætter dybdegående journalistik. Med en dagbladsannonce får du en placering hos en bred kundeskarres daglige rutiner og kan bygge en stærk brand-bevidsthed gennem gentagen eksponering.
Annoncer digitalt på frdb.dk
frdb.dk tilbyder en dynamisk platform for at nå ud til et bredere, digitalt orienteret publikum. Her kan du målrette din kommunikation og hurtigt få feedback via brugerinteraktioner. Den digitale annoncerings platform gør det også muligt at tilpasse dit budskab løbende og optimere for den bedste respons. Dette er særligt værdifuldt i en verden, hvor hastighed og relevans er afgørende for at fange forbrugernes opmærksomhed.
Native-artikler hos Fredericia Dagblad
Native-artikler hos Fredericia Dagblad skaber en unik mulighed for at fortælle din historie på en måde, der harmonerer med redaktionelt indhold. Ved at integrere dit brand i brugernes læseoplevelse, kan du effektivt engagere dem i dit budskab uden at det føles påtrængende. Dette format er perfekt til at bygge tillid og autoritet inden for dit felt, mens du samtidig styrker din SEO med indhold af høj kvalitet, der naturligt får brugerne til at interagere og dele.