Magasiner og tillæg
En annonce i et magasin eller tillæg giver dig mulighed for at målrette din markedsføring til en helt specifik målgruppe, der ellers kan være svær at nå ud til. Vores magasiner og tillæg dækker forskellige områder og brancher, som bolig, litteratur, kultur, landbrug, livsstil og rejser.
Vi sidder klar til at hjælpe.
Ring eller skriv til os, hvis vi skal tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan anvende data i jeres markedsføring. Vi sidder klar ved telefonerne mandag-torsdag fra 8.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30.
Med en annonce i et magasin eller tillæg målretter du dit budskab til læsere med interesse for dit område. Med relevant redaktionelt indhold har du som annoncør mulighed for at indrykke annoncer, som passer til din målgruppe.
Vi udgiver mange magasiner og tillæg, som udkommer med dagblade og ugeaviser.
Kontakt osMålrettet annoncering baseret på interesse
Læsere af magasiner og/eller tillæg er ikke tilfældige læsere. De søger selv indholdet og er dedikerede, engagerede læsere, der har tid og lyst til at fordybe sig i indholdet. Med en annonce i et magasin eller tillæg får du adgang til en målgruppe, der både søger information og inspiration og som ser din annonce.
Få kundernes opmærksomhed
De trykte magasin og tillæg har begrænset annonceplads, og det giver en øget opmærksomhed og skaber et miljø, hvor din annonce får et specielt fokus og ikke bliver overset i mængden. Med færre konkurrenter om opmærksomheden får din annonceplads til at blive set og skille sig ud.
Oplev selv fordelene ved at annoncere i magasiner og/eller tillæg. Alle magasiner og tillæg udgives også som e-avis.
Kontakt os i dag for at komme i gang med din næste reklamekampagne.
Ofte stillede spørgsmål
Ja, selv i en tid, hvor digital markedsføring er fremherskende, bevarer trykte magasiner og tillæg deres relevans. De tilbyder en unik mulighed for at nå ud til en engageret målgruppe på en måde, der skaber tillid og dybere forbindelser. Det er derudover bevist, at læserne fordyber sig mere i indholdet i aviser, magasiner og tillæg end i digitalt indhold.
En mulighed for at skille sig ud er at skabe en annonce, der er visuelt tiltalende og relevant for læserne. Desuden kan placeringen af din annonce i forhold til det redaktionelle indhold også bidrage til at øge dens synlighed og effektivitet.
Du tager det første skridt.
Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt – og altid indenfor 48 timer på hverdage. Vi har et hold af lokale specialister, der er klar til at hjælpe dig. Er der noget bestemt, du gerne vil tale med os om, så skriv det i “beskedfeltet”, og vi sikrer, at du får fat på den rigtige specialist i forhold til dit behov.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
Find dit Publikum: Annoncering i magasiner og tillæg
Er du på udkig efter et sted at gøre din virksomhed synlig, hvor du kan nå ud til dine potentielle kunder indenfor et bestemt interesseområde? Så er magasiner og tillæg det rette sted for dig. Her har du mulighed for at nå ud til læsere og kunder, der er interesseret i alt fra bolig, landbrug, teater eller noget helt fjerde.
Bliv en del af samtalen
En af de store fordele ved at annoncere i trykte magasiner og tillæg er, at din annonce er en del af et redaktionelt miljø med mange læsere, der i forvejen interesserer sig for det samme, som det du tilbyder. Forestil dig at se din annonce for boligudstyr ved siden af en artikel om de nyeste indretningstrends. Det er den slags synlighed, der fanger folks opmærksomhed og får dem til at handle.
Nå din målgruppe
Uanset om du er interesseret i bolig, litteratur, kultur, landbrug, livsstil eller rejser, så er læserne dybt engagerede i emnet. Ved at annoncere i et magasin og/eller tillæg, der ”taler” direkte til din målgruppe, er du sikker på, at dit budskab når ud til de rigtige.
Opnå synlighed
På mange platforme, hvor man kan annoncere, kan det være svært at konkurrere om brugernes opmærksomhed, fordi der er mange andre virksomheder, som også har noget på hjerte. Med trykte magasiner og/eller tillæg er konkurrencen om opmærksomheden mindre, da der er færre annoncer, og de er relevante for læserne. Det betyder, at din annonce bliver mere synlig for læserne.