Display – Digital bannerannoncering
Med Display kan du målrette dine digitale bannerannoncer på JFM’s egne sites. Fordi vi har data på 80% af danskerne, og et hold af digitale specialister, kan vi målrette din annonce, så du er sikker på, du rammer din målgruppe.
Helt konkret sørger de digitale bannerannoncer for, at du rammer din målgruppe lige der, hvor de er. Uanset om det er på et af vores nyheds- eller nichésites, nationalt eller hyper lokalt.
Hvad er Display?
Display er din adgang til at reklamere på JFMs egne nyheds- og nichésites.
At du bliver fremstillet side om side med velkendte og troværdige medier med seriøse journalistiske artikler og andet redaktionelt indhold smitter naturligt af på din troværdighed hos personerne, der ser din reklame. Dertil kan din annonce segmenteres på geografi, køn, alder, interesser og adfærd.
3 grunde til at vælge display annoncering
- Du kan segmentere, så din annonce kun bliver set af potentielle kunder
- Du kan skalere dine kampagner efter behov
- Du får adgang til displayannoncering på 15 dagblade og 43 ugeaviser
Tak! Du vil snart blive kontaktet af én af vores specialister.
Produktoverblik
Displaybannere fungerer som et digitalt butiksvindue til din butik og afvikles som dynamiske bannere på alle JFM’s nyhedssites.
Bannerne skaber genkendelighed og opmærksomhed om din virksomhed. De inviterer folk ind at ’kigge i butikken’ til dit website.
Prisen på Display annoncering afhænger af, hvor og hvor bredt du vil ud. Hvilket format din Display annonce har, har også betydning for prisen.
Der er mange muligheder. Du får det bedste overblik ved at gennemgå mulighederne med en af vores specialister. Dermed er du sikker på, at dine behov bliver dækket.
Prisen for Display annoncer starter ved 2.500 kr.
930 x 180 pixels
Et panoramabanner måler 930 x 180 pixels, og fylder hele bredden af sitets indhold.
Vi har op til fem bannerplaceringer pr. side.
Vælg imellem én af vores bannerpakker, eller lever selv færdige bannere.
Fordele
- Stort og synligt bannerformat
- Velegnet til desktop og tablet
- Kan vises øverst på vores sites
Produktion
HTML5 | 930 x 180 px | Max 100 KB | Kan indeholde video eller radiospot
300 x 250 pixels
Et artikelbanner måler 300 x 250 pixels, og er vores mest alsidige banner, som kan bruges på både desktop, tablet og mobil. På vores nyhedssites vises artikelbannere i nyhedsfeedet og i artikler.
Vi har op til fem bannerplaceringer pr. side, og der vises desuden et artikelbanner i alle artikler på vores nyhedssites.
Vælg imellem én af vores bannerpakker, eller lever selv færdige bannere.
Fordele
- Banneret er velegnet til alle devices.
Produktion
HTML5 | 300 x 250 px | Max 100 KB | Kan indeholde video eller radiospot
160 x 600 pixels
Et stickybanner måler 160 x 600 pixels, og kan ligge i hver side af sitets indhold. Stickybannerne følger med, når brugeren scroller op og ned på sitet, og er på den måde altid in-screen. Der vises altid to stickybannere på alle sider.
Vælg imellem én af vores bannerpakker, eller lever selv færdige bannere.
Fordele
- Høj synlighed, da banneret altid er in-screen
- Velegnet til desktop og tablet
Produktion
HTML5 | 160 x 600 px | Max 100 KB | Kan indeholde video eller radiospot
930 x 600 pixels
Et megabanner måler 930×600 pixels, og fylder hele bredden af sitets indhold. Vi har op til tre bannerplaceringer pr. side, der kan vises.
Vælg imellem en af vores bannerpakker, eller levér selv færdige bannere.
Fordele
- Stort og effektfuldt bannerformat
- Rig mulighed for både branding og call-to-action
- Velegnet til desktop og tablet
Produktion
HTML5 | 930 x 600 px | Max 100 KB | Kan indeholde video eller radiospot
320 x 320 eller 320 x 160 pixels
Et mobilbanner måler 320 x 320 eller 320 x 160 pixels og bruges alene på mobilsites og i vores apps. Mobilbanneret vises løbende blandt sidens indhold, og fylder hele skærmens bredde.
Vi har op til fem bannerplaceringer på mobil pr. sidevisning.
Vælg imellem én af vores bannerpakker, eller lever selv færdige bannere.
Fordele
- Høj synlighed på mobilenheder
- Banneret bruges alene på mobilsites og i apps
Produktion
HTML5 | 320 x 320 px eller 320 x 160 px | Max 100 KB | Kan indeholde video eller radiospot
Et ejerskab består af et panoramabanner og et wallpaper, som vises på desktop, samt et cubebanner som vises på mobil og tablet – kun på topplaceringer. Der er mulighed for at ’sammensmelte’ panoramabanner og wallpaper, så det ser ud som ét stort banner.
Der kan være ét fuldt ejerskab pr. sidevisning. Der vises ikke wallpaper på tablet og mobilenheder.
Vælg imellem én af vores bannerpakker, eller lever selv færdige bannere.
Fordele
- Meget høj synlighed
Produktion
HTML5 | 930 x 180 px, 300 x 250 px, wallpaper 2560 x 1440 px | Max 100 KB pr. format, wallpaper dog 148 KB | Kan indeholde video eller radiospot.
Begge formater går under fællesbetegnelsen performance-formater. Det betyder ganske enkelt, at de generelt leverer bedre resultater end de traditionelle bannerformater. Topscroll rulles ned fra toppen af siden, men interscroll lægger sig mellem indhold og rulles ud i baggrunden.
Se eksempler på topscroll og interscroll – klik her
Fordele
- Ekstrem høj synlighed
- Generelt bedre performance
Nemt og hurtigt. Vælg et af vores gennemtestede layouts.
Sådan virker det:
1. Vælg layout/skabelon
2. Upload tekst og fotos
3.Digital korrektur
Du modtager digital korrektur, hvor du nemt kan indmelde eventuelle rettelser.
4. Ny korrektur
Du modtager en ny korrektur. Der er op til 3 korrekturer i en skabelon produktion.
Priser:
Online banner produktion:
Bannerpakke 6-7 formater: kr. 1.000
*(Min. kr. 300,00 for en produktion)
Til dig der har erfaring med annonceproduktion.
Sådan virker det:
1. Upload tekst og fotos
2. Digital korrektur
Du modtager digital korrektur, hvor du nemt kan indmelde evt. rettelser
3. Ny korrektur
Du modtager en ny korrektur. Der er op til 3 korrekturer i en skabelon produktion.
Priser:
Online banner produktion:
Bannerpakke 6-7 formater: kr. 4.000
Enkeltformat: kr. 850
Scroll (top+inter) pr. stk.: kr. 1.995
Scroll (top + inter) desktop + mobil: kr. 2.990
Digitalt indstik: kr. 2.995
Wallpaper + artikelbanner: kr. 2.795
*(Min. kr. 300,00 for en produktion)
Din annonce produceres i samarbejde med en grafiker.
Sådan virker det:
1. Telefonisk dialog
Du taler med en professionel grafiker om indhold, opsætning, og layout.
2. Digital korrektur
Korrektur online, hvor du kan indmelde evt. rettelser
3. Kontakt med grafiker
I forlængelse af at du modtager første korrektur, er der mulighed for justeret og eventuelle nye rettelser.
4. Ny korrektur
Du modtager en ny korrektur. Der er op til 5 korrekturer i en dialog produktion.
Priser:
Online banner produktion:
Bannerpakke 6-7 formater: kr. 5.995
Enkeltformat: kr. 1.495
Scroll (top+inter) pr. stk.: kr. 2.495
Scroll (top + inter) desktop + mobil: kr. 3.790
Digitalt indstik: kr. 3.900
Wallpaper + artikelbanner: kr. 3.295
*(Min. kr. 600,00 for en produktion)
Om Display
Hvad er Display?
Med display annoncering køber du adgang til at reklamere på JFMs nyheds- og nichesites. Det betyder med andre ord, at du får adgang til at annoncere på nogle af Danmarks mest besøgte sites. Display annoncering er dermed en let måde at øge kendskabsgraden af din forretning.
Hvordan virker Display?
Med adgang til display annoncering kan du segmentere ud fra parametre som geografi, køn, alder, interesser eller adfærd, hvilket giver dig mulighed for at ramme din målgruppe lige der, hvor den befinder sig.
Hvad får du ud af Display?
Med display kan du skalere din kampagne efter behov. Det betyder, at du kan bestemme, hvor specifik din annoncering skal være, og hvilken målgruppe du vil ramme – enten lokalt eller nationalt. Hos JFM tager vi dig i hånden gennem hele processen.
“Efter vi begyndte at få SEO-optimeret vores hjemmeside, har vi mærket en stigning i den trafik, hjemmesiden genererer sammenlignet med før, så det har tydeligt gjort en positiv forskel for os“
Få en gratis SEO-analyse inkl. tjek på din linkbuilding
En vigtig del af SEO er linkbuilding. I vores SEO-analyse indgår også analysen af dit websites linkbuilding. For at hjælpe dig i gang med at få kvalificeret trafik ind til dit site, tilbyder vi dig lige nu en gratis SEO-analyse. Analysen bliver lavet med udgangspunkt i dit nuværende site, og vil indeholde konkrete forslag til, hvordan du mest effektivt kan få resultater med SEO optimering. Du vil få gennemgået rapporten af en af vores specialister, så du kan få svar på alle spørgsmål du måtte have om linkbuilding, SEO og analysen i sin helhed.
Lad os snakkes ved
Vil du høre mere om, hvordan du vækster din forretning med Display? Vores lokale specialister tager dig i hånden hele vejen, og giver dig skræddersyet rådgivning til, hvordan du bedst løfter din forretning med displayannoncering.
De har et dybdegående kendskab til lokalområdet, og erfaring med at løfte mange brancher.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
+45 66 12 12 12business@jfm.dkFAQ
Display banner annoncering er en form for online markedsføring, hvor annoncer vises på websteder og mobile apps med alt fra tekst og billeder til animationer og videoer. Disse annoncer, også kendt som bannerer, vises ofte øverst, i bunden eller på siderne af en webside eller app og fungerer som et klickbart link til annoncørens hjemmeside eller landingsside. Banner annoncering giver annoncører mulighed for at nå deres målgruppe på tværs af internettet og skabe opmærksomhed omkring deres produkter eller tjenester.
Ja, det kan du! Med segmentering på f.eks. geografi , alder, køn og adfærd kan vi ramme lige netop din målgruppe.
Vi når i JFM ud til over 1.000.000 danskere hver uge på vores nyhedssites, men du kan vælge, hvilket område du ønsker at dække.
Vi har alle banner typer, som du ellers har mødt på din færd rundt på internette. Lige fra stickybanner, der findes i siden af et site, til artikelbannere, der er integreret i teksten, eller topscrolls og interscrolls, du møder i starten af en side og skal gå forbi, før du kommer til selve indholdet på siden.
Du kan se de forskellige typer her
Med Display annoncering på JFM’s egne sites, har du mulighed for at skabe synlighed for din virksomhed eller produkt lokalt, regionalt eller nationalt. Samtidig kan vi målrette din annonce, så du er sikker på, du rammer lige præcis din målgruppe, som i sidste ende kan give kunder i butikken via besøg på website eller fysisk i butik.
Produktion af dine display annoncer:
Display annoncering tilpasses dine behov og ønsker. Det sker allerede i annonceproduktionen, hvor du kan vælge mellem 3 muligheder for materialeproduktion.
Den først mulighed er Skabelonproduktion. Her kan du lade dig inspirere mellem nogle allerede gennemtestede skabeloner – som vi ved virker! Vi tilpasser skabelonens indhold til din virksomheds billeder, brand og logo. Nemt, billigt og effektivt.
Du kan også vælge at gøre brug af Bruger produktion – det er især godt, hvis du en erfarne annoncør, der måske allerede har noget materiale til rådighed.
Dialog produktion er til dig, der sammen med en grafiker gerne vil skræddersy din Display annoncering fra bunden. Her vil du i dialog med en grafiker få udarbejdet dine bannere.
Display annoncering har faste formater, og du har mulighed for at vælge mellem prædefinerede størrelser. Formaterne giver dine annoncer mulighed for at udnytte potentialet på forskellige platforme. Se specifikationer på display bannere.
Nå ud til flere potentielle kunder og forøg din ”return-on-investment” (ROI)
Med skalering og segmentering af dine kampagner bliver du set af interesserede brugere – og dermed potentielle kunder. Dét, kombineret med høj troværdighed, øger din ”return-on-investment”.
Vi tager dig i hånden gennem hele processen. Fra start af samarbejdet definerer vi sammen din annoncering ift. parametre som geografi, køn, alder, interesser og adfærd.
Defineringen er vigtig, fordi det giver mulighed for at præcisere din målgruppe, hvilket giver den største return-on-investment (ROI).
Og du er selvfølgelig også med inde over annonceproduktionen, hvor dine bannere tilpasses dine behov og ønsker.
Når bannerne er godkendte ”slippes de løs” på de 150 største danske nyheds- og nichesites – eller konkrete udvalgte af dem – alt efter din annoncerings segmentering og målgruppevalg.