Nyhedsmedier
Danskerne er flittige brugere af nyhedsmedier, både online og i den trykte avis. Det betyder, at du som annoncør har en unik mulighed for at ramme en bestemt målgruppe på tværs af medier. Det får dit budskab til at står endnu stærkere, og øger chance for at din kundegruppe husker det – og ikke mindst, handler på det.
Nyhedsmedierne har en stor troværdighed – hvilket har en afsmittende effekt på dit brand, når du annoncerer i mediet. Brugeren ved, at reklamer i nyhedsmedierne er modereret og fri for spam og phishing. Derfor opnås mere tiltro til reklamer i nyhedsmedierne end andre medier.
Annoncering i nyhedsmedier rammer dedikerede brugere, der har stor interesse i samfundet, som de er en del af. Brugerne fordyber sig i indholdet, og dermed også i din reklamer, hvilket betyder, de bedre husker budskabet. Med digital annoncering i et nyhedsmedie kan du yderligere segmentere på køn, alder, og frekvens.
Vi sidder klar til at hjælpe.
Ring eller skriv til os, hvis vi skal tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan anvende data i jeres markedsføring. Vi sidder klar ved telefonerne mandag-torsdag fra 8.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30.
Reklamer på flere medier, giver størst effekt
Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning.
Resultater der taler for sig selv
Nyhedsmedier er ikke kun for store virksomheder med store budgetter. Små og mellemstore virksomheder kan også få stor effekt af at annoncere i disse kanaler.
Valget om at reklamere i nyhedsmedier er en investering i din virksomheds fremtid. Du udvider din rækkevidde, øger brand awareness, og endnu vigtigere, kan du styrke dit brands troværdighed ved at annoncere i et troværdigt medie.
Hos JFM Business forstår vi betydningen af effektiv reklame. Lad os hjælpe dig med at benytte nyhedsmediernes styrke til at forme din virksomheds succes.
Kontakt os i dag, og tag det første skridt mod øget synlighed og forstærket brand autoritet. Vi hjælper dig med at skabe effekt, og styrke din forretning.
Ofte stillede spørgsmål
Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning. Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning.
Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning.
Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning.
Med en kombination af print og digital annoncering, får du det bedste af begge verdener. Printreklamer har det fysiske aspekt, der fanger læserne og giver en håndgribelig tilstedeværelse, mens digitale reklamer tilbyder interaktivitet og umiddelbarhed og målrettet annoncering. Sammen danner de en synergi, der forstærker din reklamekampagnes rækkevidde og indvirkning.
Du tager det første skridt. Så tager vi resten.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt – og altid indenfor 48 timer på hverdage. Vi har et helt hold af lokale specialister, der er klar til at hjælpe dig. Så er der noget bestemt du gerne vil snakke med os om, så skriv det i “beskedfeltet”. Så sikrer vi at du får fat på den helt rigtige til dit behov.
Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.
Ugeaviser og dagblade, hvad er fordelene?
JFMs udvalg af erhvervsaviser og magasiner/tillæg er spækket med muligheder for at fange din målgruppe. Erhvervsaviserne tiltrækker en bred skare af interesserede, som giver dig som annoncør mulighed for, at fange potentielle kunder med en business-annonce. Magasiner/tillæg giver mulighed for at indrykke annoncer, der er mere dybdegående og interesse orienterede i forhold til målgruppen.
Erhvervsaviser og magasiner/tillæg, hvad er fordelene?
Der er flere gode grunde til at overveje ugeaviser og/eller dagblade, da de har deres egne helt unikke fordele. Undersøgelser om effekten af printmedier viser, at med et større budget på print, kan du øge din ROI (return on investment) med mellem 20%- 60%. Kombinerer du print med radio eller digital annoncering står du endnu stærkere mod dine konkurrenter, og kan dertil også høste fordelene ved større synlighed overfor potentielle kunder.
Design og produktion af dine annoncer
Vi hjælper dig med design og produktion af dine annoncer. Når det kommer til at designe dine annoncer, har du 3 forskellige muligheder, som du kan læse mere om her. Mange vælger at gøre brug af vores gennemtestede skabeloner, som er en hurtigt og nem måde at komme i gang.
Med design-skabelonerne får du en løsning, som vores kunder har gode erfaringer med, og som vi selvfølgelig kan tilpasse til dine behov, farver, logo og så videre. Du kan se alle vores skabeloner her.